Pages

Monday, 3 December 2012

SYAHIDA + HANIF | ENGAGEMENT


Congrats Syahida + Hanif on your engagement
May both of you blossom together forever!



p/s: yayang, i hope u suka make up ni ye. Sila booking makandam awal sikit untuk nikah nanti, bahaya kalo kitorg jadi bidan terjun. Gorges terlebih! Haha

6 comments:

  1. May dgn wida pasni boleh jadi mak andam. Makeup natural, nice :)

    ReplyDelete
  2. Thank you Sarah! yang penting Syida suka makeup tuh, dah la 1 time trus makeup utk engage
    Btw, kalo aku jadi makandam semua pasni xda pic makeup lah. Mak andam bz! haha

    ReplyDelete
  3. oit oit pic aku yg bnyak dlm entry ni..konon mcm mak andam pro...hahaha ngekk...

    ReplyDelete
  4. haha
    xpalah, aku promote ang mana tau lepas ni boleh bukak bisness

    ReplyDelete
  5. ak rs make up xpe bidan terjun..tp tudung tu memang SPOILLLLLLLL..btw..tq very much..

    ReplyDelete
  6. tudung tu kan tudung terjun jugak. next time sila double check ye!

    ReplyDelete